Latest News

recent

IslamicTunesNews | PESTA BUKU YANG PALING BANYAK KENA KOMPLEN...!


JOM KE PESTA BUKU SELANGOR 2016, ADA PELBAGAI HADIAH PERCUMA! ADA

Laa! banyak nak beri hadiah pun kena komplen?

RAMAI YANG KOMPLEN PESTA BUKU SELANGOR????

komplen design poster, 
komplen sebab membazir pi pasang LED Skrin kat pentas utama,
komplen aktiviti pentas banyak sangat kupasan buku,
komplen aktiviti pentas yang agak Islami sebab yang datang meraikan nanti ada Maher Zain, Daqmie, Heliza, Rabbani, Inteam dan ramai lagi yang nampak Islami,
komplen penyertaan international exhibitor,
komplen di selitkan acara jamuan raya di pesta buku,
komplen ada urut kaki pulak di celah2 exhibitor,
komplen ada motor kat tengah pentas,
komplen takde iklan tv
komplen takde iklan radio terfemes kat malaysia
komplen itu komplen ini..........

anda boleh teruskan komplen. jom komplen setiap hari hingga 7hb ogos nanti. Pastikan anda letakkan hashtag #pestabukuselangor2016


Lagi. Kenapa hanya di berikan peluang menang RM3,000 ringgit wang tunai setiap hari kepada orang yang membeli belah di pesta buku dengan hanya membelanjakan RM30 sahaja? dan tak berikan peluang hadiah itu pada yang komplen?????
Bukan hanya berpeluang menang hadiah wang tunai tu tapi ada peluang menang motor Yamaha pada cabutan hari terakhir nanti (7hb Ogos) dengan cara anda KOMPLEN banyak banyak sambil membeli belah d pesta buku ini, syaratnya mesti melebihi RM30!!!!!!!

Akhir sekali, jomlah komplen sebab IslamicTunes dan NC Records juga ada booth kat sini...hehe...! lain macam punya iklan beb!

IslamicTunesNews | PESTA BUKU YANG PALING BANYAK KENA KOMPLEN...! Reviewed by Islamic Tunes on 11:03 AM Rating: 5
Copyright © 2016 - Loonaq Records | IslamicTunes. All Rights Reserved.
Template by: Uong Jowo IslamicTunesNews | Muslim Musicpreneurs Community
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.